BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 8, 2011

KEHILANGAN

okay..
aku ambik 1 step precaution laa dlu..
iaitu :
segala ape yg aku post nie,tak ade kene mengena antara yg hidup,tercekik ataupun yg telah tiada la kan..
;)
urrmm..

KEHILANGAN

aku x tau kenapa semenjak dua menjak nii,perkataan nie yang selalu ade dlm hati..
dalam fikiran..
ape yg aku hilang sebenarnya??
ataupun..
ade sape2 ke yg hilang??
ataupun..
siapakah yg sedang kehilangan??


penat kan nak memikirkan tentang KEHILANGAN ..
semuanya terserah kepada ketentuan-NYA laa..
and now!

aku merasai KEHILANGAN ?
someone?
or
something?

 aku pun x tau sebenarnya..
tapi..
memang aku PERNAH mengalami ape itu KEHILANGAN..


teruk rasanya hati nie..
xtau nak wat ape lagi..
rasa macam macam..


tak mau jumpa orang..
tak mau bercakap dengan sape sape pun..
penah satu ketika..
terasa macam tak mau hidup dah..
tapi bile ingat dosa menimbun,x jadi nak request benda 2..
hehehehe


aku tau ape erti kehilangan..
aku pernah merasainya..
oleh sebab itu,aku tak mau orang lain rasa ape itu KEHILANGAN..


aku hanya manusia biasa..
hanya gadis yang simple..
walaupun kadang kadang complicated sgt..
tapi itulah..
aku tak mampu nak penuhkan segala keinginan orang..
tak mampu nak buat semua orang bahagia dan gembira dengan aku..
biarlah mereka belajar merasai erti kehilangan..
sebab kat dunia nie,tiada ape pun yg kekal..
aku pun da rasa ape erti kehilangan..
is it right ??
KEHILANGAN

0 comments: