BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 19, 2010

18 /11/2010 tapi post 19/11/2010 plak..wahahaha

adakah hanya untk menarik perhatianku ???


ntah ape ntah aku nk tulis neyh..
tp aku blur sgt3..
mungkin dulu itu salah aku..tp ntah kenapa kini 'diorang' wat2 baik pada aku..
hahahaha..
ouh tidakkkkk...~
aku bukan nk smbong ke hape,tp aku x rsa aku patut balas setiap prtanyaan yg diberikn pada aku..
diam lebih baik dari aku terus menyakiti mereka..
mesti korang tertanya2 siapakah 'mereka' itu..
'mereka' ialah diantara insan2 yg terbaik yg pernah hadir dlm hidup aku..
maybe da x de jodh untk meneruskan hubungan dalam keadan yg lebh baik kan..
so lets move on..
dan kini maybe kurang berkebaikan kottt..hehehe
aku pn makin ok dengan kehidupan aku skrg..
biarlahhhh diorang... =)


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ape aku buat ari nie ???


waahhhh waaahhhhh waaaahhhhh...
aku excited nak citer ape aku wat ari neyh..hahahaha
ari nie tidur pukul 4.30 pagi..
then jaga pukul 8.45 pagi..aku sakit gigi..
aku g dapur,telan acti-fast 2 bijik then boommmm balik..
tetbe plak sampai seru g call si Anip ajak study kat kedai..
siap2 jerp n sampai kedai ibu ramai giler org dtg..
ALHAMDULILLAH ke hadrat Illahi kerana melimpahkan banyak rezeki kepada keluargaku..
Aminnnnnn...(ececece...nk gak letak nme Amin..hahahaha)
saje promote lebih..hahaha

then aku pun study la dgn Anip kat kedai..
sampai satu ketika,dtgla lagi dua org kwn baik aku..Amin n Qiran..
sambil2 study sambil2 lepak dgn diorg dapatla lawak2 free..
sampai aku x larat nak serius da dgn diorang..
aku harap ape yg study td,kekal la dlm kepala otak aku dgn si Anip neyh..
hehehehe... =)


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

itu jer la pun aku wat ari nie..


then aku menuntut ilmu blog memblog nie kat adik aku "aja the gedix gurl " n Moly Myn..
semakin cantik gak la blog neyh dari kosong jer ari 2..hehehe
harap2 nnt aku makin pandai la tntg blog nie sejajar dengan MELAKA MAJU 2010..
wahahahaha..






khas untk Amin lagi..hahahahaha
maybe ayah angkat kesayangannya kottt...
wahahahaha~


.THE END.


0 comments: