BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

Pagi pagi mcm nie lah aku !!!


wahahaha..x tau ape nk cter pepagi nie..
tp rasa nk menaip sebab da terjah blog org pepagi buta neyh..
hahahahaha..
semalam aku tido awal sbb demam so x smpat nk berdiskusi dgn Anip,Amin n Qiran..
hahahahaha..
pedulikkan diorang..ari nie x rasa pun nk cter tntg diorang..
lagipun da byk post asyik diorang saje.. =)
jemu sudaaaa..hahahaha..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ntah mcm mane bila aku bangun pagi aku dengar lagu si Shahir 2..
KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN..
nak kate feeling sgt,xdela..
tp lagu 2 mempunyai PERGORBANAN yg sangat2 besar..
eyh..teringat kat Cikgu Zai nyanyi time pengetua bertukar..hehehe
paling2 best part nie ar..


Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?


Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti






KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN
hahahahaha..salah satu sebab aku suke lagu nie,kan lagu org kg aku.. =)
PERAK mariiii...
tp in the other word,pernah menjadi kisah aku..
so untk mengelakkan feeling2 pepagi buta nie,aku x nak cter banyak2..
ikutla sape yg memahami kan..
x kisah lah ape org nk kate,ape org nak label,pedulik ape kan ???
EGO ?? BERLAGAK ?? X TAHU NK BERSYUKUR ?? 
same dgn PEREMPUAN2 ape ke..
aku x pedulik pun ape "awak" nk berkata2...
yg penting diri sendiri rite ???

hahahahaha..
biasalah 2 maki2 kan..
adatlah org bercinta..
awak x same mcm dia la,itula,inila..
bila diuji,semua keluar..
so terima la k syg ?? =)
awk kan kuat Hidayah..
awk tahu kan awk sape???
yg penting org2 yg sayang awk tahu sape awk..
org2 yg syg awk akn jaga awk..
awk jgn fikir k ape org nk balas...
saya tahu awk boleh..
hahahahaha..
xpe2,awk simpan jer ape org nk ckp tentang awk..
nnt satu masa,dia akan malu sendiri sebab mulut mcm longkang..
so awk cool k Hidayah ??
(penat memonolog sendirian)


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

opppssss..teringat suda yg 1 blogger 2 ckp..
kdg2 blog nie menjadi tempat untk blogger meluahkan perasaan..
terutamanya kpd ex2 mereka...hahahaha
ouhhh tidaakkkkk~
wahahahaha...
tamat suda citer pengorbanan itu..
erm..
x de kaitan kottt dgn citer dkt atas tue..
wahahahahaha..
xpe3,kadang2 pengorbanan itu x dpt dizahirkan..
bila pengorbanan tersebut sudah membuahkan hasil..
pasti akan mula untk menghargai..
cinta x semestinya kena memiliki..
rite???
asalkan melihat org yg kita sayang bahagia dari jauh pun suda cukup..
ecececece..jiwang maaa..


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

hacuummmm !!!!

aku bersin lagi nie..
hadoyai..exam nk dekat..
tp makin menjadi2 sakitnya..
harap2 x teruk sgt sampai habis exam..
ape2 jadi lepas exam,aku x kisah..
bagila aku masa nk berjuang dulu untuk ibu n abah aku kan3 ??
hehehehe..


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ptg nie study group dgn anip lagik..
bile teringat,aku mcm nk tergelak pn ade..
bak kate ibu ...........
" Ha !! da nazak,baru nk g cari ubat..kalau x,memain jer kejenye..
msg la,calling2 la smpai tgh mlm,ponteng lagik.. !!! "
hahahaha..
PEACE ibu!!! =)


skrg da x de semua 2..
sekarang da solo,saya jadik budak baik..hahahaha
sekarang kan ibu,time org nk struggle balik..
ecececece..
i know u know la mum!!! =)
i da rajin balik kan ?? hehehe
STUDY STUDY STUDY n STUDY..
itu jer la motif aku sekarang...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

eyh..semalam pagi dkt2 pkul 6.30 pagi..
aku time otw balik umah lepas anta ibu g kedai pukul 4 pagi 2....
aku DILANGGAR seekor burung 2..cian burung 2..
hukhukhukhuk...
ade ke aku tgh pecut2 110 gitu,dia mabuk2 langgar helmet aku..
eceeyhhhh..
aku dah la rabun,mane nampak..
nyaris2 kottt x langgar divider 2 n jatuh motor..
aisseyhhh...
nasib aku selamat,tp aku rasa burung 2 yg x selamat kottt...
apakan daya aku nk menolong sbb aku pn x de sape yg nak tolong..
huhuhuhuhuhu...


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

tgh2 aku on9 nie,aku tgh dengar HOT FM carta ape ntah namenya..
hehehehe..
aku pn dapatlah satu lagu nie...
hahahahaha...
bagus2 untk "awak2" sekarang nie..
sebab aku pun mengaplikasikannya liriknya sekarang...
hehehehe..
yang paling penting part nie la.. =)

Telah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau

Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta


Sambung Baca: http://anizyn.blogspot.com/2010/02/lirik-lagu-kalau-cinta-aliff-aziz-ft.html#ixzz15mLI1wiR



haaa..gitula kott bunyiknya..
aku pun terus letak untuk lagu kat blog nie..
hahahaha...






p/s : xde upload ape2 pic untk post ari nie sbb ape benda ntah probnye..hadoyaiii..



THE END..


0 comments: