BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 23, 2011

Dia : Muhammad Izzuddin Hilmi Neamat

KAWAN SAYA !!


ok!
nie post untuk my best frenz la kan..
hehehehe..
name dia Muhammad Izzuddin Hilmi Neamat !!
tapi aku x taulah kenapa aku boleh panggil dia ADAM !!







pissttt : ida cilok pic nie kat fb adam..
cute la plak pic yang neyh..
sebab ade sotong sekali..
hahahaha..
(=



pening gak lah aku cari kot2 terselit name ADAM kat name dia yang panjang 2..
tapi still x jumpa lg la ape kaitannya..
hehehehe..


 
aku kenal mamat sorang neyh kat tutor chat room..
hehehehe..
tempat lepak aku dulu2 time aku gilak ponteng sekolah kan..
duk online so parking lah kat chat room neyh..
hahahaha..
selain kenal dengan dia,aku pun kenal gak dengan pai dan beberapa kawan yang lain kan..
hehehehe..


 
ADAM nie dalam chat room 2 name dia arnab..
macam2 arnab lah keluar kan..
aku pun da x ingat ape namenya..
hehehehe..
sebab aku kan dah lame x chatting kan..
hehehehehe..



ok finish intro about him!
(=
hehehehe..
okay!
aku sebenarnya nak citer aku keluar dengan dia tadi..
hehehehehe..
walaupun bukan 1st time jumpa dia la kan..
tapi saje aku nak story tentang ari nie..
hehehehe..



okay!
janji nak jumpa pukul11 tapi mamat nie sampai pukul12..
dengan alasannya..
aku gelak2 jer la kan..
hehehehehe..
 okay!
ape aku buat dengan mamat nie hari nie..
sampai2 jer kan..
kitaorang pegi makan tengah ari sebab kitaorang da memang kebulur pun..
hahahaha..
then lepas da kenyang,kitaorang pg tengok wayang la..
hahahaha..


citer yang aku excited sangat nak tengok kan..
KHURAFAT !!
damn!
giler arr aku dlm panggung 2..
wat malu jer depan adam kan..
action2nya x seberapa mane..
tapi sound effect dia yang time2 terkejut 2..
buat aku menjerit laahh..
adam kan sebelah la jadi mangsa kena gedebik setiap masa..
dah aku terkejut kan..
as well as aku nie memang x boleh terkejut2 neyh..
begitulah jadinya..
hahahahaha..




pastu da finish movie..
punyela penat jerit2..
kitaorang pun jalan2lah balik kan..
tetibe plak adam ajak pegi main bowling..



argghhhh!
giler la aku terkejut sebenarnya bile dia ajak main bowling..
sebab itu la kali ke3 aku sentuh bowl 2..
hahahaha
then adam da decide..
aku pun ikut jer la kan..
hahahahaha..
 

okay !!
main dua game plak 2..
aku pun macam sengal2 dah la..
main macam bodo jerp..
tapi cian adam..
aku bukan reti main pun..
membazir duit dia jerp..
hehehehe..




tapi xpelah kan..
okay la jugakkan ida main...?
=)
xdela 0-0 jerp..
hahahaha..
gap marks pun 50 mcm 2 jer kan..
hahahaha..
tapi nice game la dam.. 
=)




ida ade snap pic adam kat bowling..
tp dari belakang la..
hahahaha..
sebab bengang adam terer sangat main kan..
tak leh laa snap pic depan..
nanti interframe banyak sangat..
hahahaha..











fuyyyoooooo!
adam punye gaya..
adelah ciri nak menang kan..
hehehehe..
xdelah macam ida..
sengal tangan x selimut2 2 time kecik..
asyik sengit jer baling..
masuk longkang..
hahahaha.. 







okay!

pas main bowling,kitaorang jalan2 kejap..
then balik kan..
so the conclusion..
thanks adam.. 
(=
seronok keluar dengan adam..
hehehehe..




..THE END..

0 comments: