BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 29, 2011

insomia laaa sangatt !

TRAGEDI BULAN JANUARI


urmm..
aku pun tak tau nak post apenye..
tapi "awak" cakap..
"post la ape2 pun..
ngarut2 pun x pe..
saya nak bace.."


kelakar sebenarnya statement tue..
sebab ade jugak rupenye yang nak bace blog neyh..
hahahaha..



ermmm..
aku pun x tau la ape jadi dengan aku kebelakangan neyh..
2 3 hari lepas aku boleh blah lagi..
macam macam ribut taufan datang pun,leh control lagi..
ntah kenapa semalam..
kene bahan sikit pun aku da tacink2 lebih..
hahahaa..




tapi ntahlah..
memang mcm tacing gak lah bila member aku neyh membahan..
sabar jer la k...
marah aku pun,sekejap jer..
malas nak simpan lame2..
hehehehe..




tapi sebelum aku nuetral mcm malam nie..
aku giler sikit kot..
dari semalam aku tak tidur2..
aku boleh terjaga pukul 3.30 pagi samapailah sekarang..
pukul 10 malam..
aku tak tidur2 lagik..
adela kejap aku terlelap dalam 45 minit..



macam macam perkara aku fikir..
panadil dah telan untuk kali ke 8 biji..
tapi same jugakk..
ntah kenapa la aku nie..



bak kate org la  kan..
ape ke penyakit 2..
"INSOMIA" kott..
yang x boleh tidur 2..
punyela aku sakit kepala..
tahap migrain nak hantuk2 kepala kat dinding daaa..
tapi sebab nak cover cun wedding akak aku nanti..
ditahan jugak lah kepala nie dari dihantukkan..
hahahahaha..



then tentang hangin aku..
semualah kene..
aku kan memang payah nak control2 neyh..
apekan daya..
hahahahaha..



okay! 
stop sampai disini..
aku saje nak test post enrty kat blog yang baru lepas direnovate neyh..
hahahahaha..
renovate??
oklah kott kata2 tue..
hehehehe..



selamat malam!
tadaaaaaa!
=)




..THE END..

0 comments: