BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 11, 2011

entry mengarut bagai !


hahahaha..
eyh..start2 post jer da gelak erk??
hahahaha jugakla!
bosan tahap giler sengal la kat cc neyh..
on9 fb pun bosan umpama melipat kain baju di rumah..
x de point pun nak taip tulis entry malam nie..
silap..taip entry untk malam nie..
tp disebabkan suasana cc bosan..
aku pun terus membosankan diri..


nak sambung post blog cerita 1 lg 2,aku x da feel yang secukupnya..
nak bukak UPU untuk apply,dan2 nie la line busy bagai..
cukup menyakitkan hati!
huhhhhh!



aku da mula nak merepek sesat di alam maya..
aku teringat ape jadi pda aku hari nie..
hahahahahaha...



ari nie jer aku tolong anip pg antar pamplet pusat tuisyen tempat dia keje..
disebabkan aktiviti menganggur yang agak bosan..
dan telah membulatkan badan aku lagi..
so aku pun rajin2lah tolong member aku sorang nie..



ari sabtu ari 2 aku keje dgn anip..
ditemani "awak" yang tersayang..
hahahaha..
gedix aku neyh!
 =)



so penat bagai nak rak pun,x terasa sgtlah kan..
huiyyoooo..
giler poyo statement!
hahahahahaa...
xmau citer byk2 la tntg ari sabtu..
malu la plak..
hehehehehe..



aku citer ape jadi ari nie..
ari nie aku keje dgn anip ditemani dgn myn..
haaaa..
memang padanan yang sesuai sgtlah kan..
semua otak giler2 bagai kan tepi jalan 2...
hahahahaha..
anip dgn penuh kecontrolan machonya wat keje ari nie penuh gentle plak..
mentang2 myn ade..
hahahahaha..



then disebabkan yg tersayang da balik UITM kan..
aku pun tertinggal lah dibelakang2 mereka..
hahahahaha..
redha jer la kan..



tapi best la keje dengan diorang..
xlah terasa penat sangat..
sebab keje enjoy2 so aku pun wat dengan penuh keseronokan..
but!
aku paling giler benci dengan part neyh..
part dimana tadi aku kene kejar anjing..
dah mmg la aku sedia tahu TAMAN BERSATU 2 penuh dengan anjing yang giler besar kan..



yang sengalnya..
anip dengan myn jalan hujung belah sana..
aku hujung belah sini..
tengah best2 budak berdua 2 sembang ape ntah la kan..
aku pun konon2 nak singgah la 1 umah nie..
cewaaahhh..
tengok2 auntie india 2 tengah sapu2 sampah..
ehemmm3..
bajet nak beramah mesra la dengan dia kan..
dah dekat2 dgn pagar 2..
aku senyum2 dengan auntie 2 baik punye..
damn!
anjing datang terkam kat pagar 2..
ape lagi..
arggghhhhhhhhh!!!!!!!
aku punyela melompat cuak nak mampus,nyaris pakcik naik motor depan aku,x langgarnya ku..
belakang plak ade kete avanza..



hahahahahahaha!
aku dengar suara mangkuk2 2 gelakkan aku!
siott giler budak berdua 2 mengekek gelakkan aku..
giler arrh..
aku rasa pucat kot muka terkejut..
hahahaha..
nasib la x nangis kan..
klau x mesti kene bahan lagi..



then bile aku da selamat semuanya..
ape la lagi..
aku pun g la serang budak2 tue..
"woi!!nape x ckp aku ade anjing tadi !! bodoh ar korang!"
mmg nasib diorg la kan kene bodoh dgn aku..
hahahaha



" kitorg usha ko bajet berani jer tadi..ingatkan ko nak test letak..
mane la tahu ko x sedar..kitorg x sempat la nak ckp "
giler simple ayat diorang..
bengang gak la..
giler aku nak boleh mati terkejut time 2..
diorang leh gelak2 kuat kat seberang jalan 2..
sengal betul!



dah laaah!
x mau citer lagi!
bengang dah ingat balik moment 2 !
huhhhh!



tapi ape2 pun aku happy keje dengan diorang..
oklah..not bad at all..
hahahhaha..



ok!
finish here! 
sebab aku banyak lagi benda nak fikir..
nak kene fikir agenda untuk esok plak..
hahahahah...



ok..gud nite.. =)
adios buenas noches! =)


pissst : luv u sayang! =)
siempre te recuerdo !!!



..THE END..





0 comments: