BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 5, 2011

hati aku gembira !!


hari ini !!
05 / 01 / 11
giler penat argghh..
seharian aku kuar dengan miss zuera yg nak kahwin 2..
isshhhh..
giler penat..



semalam!
sedang asyik2 bersantai dengar2 lagu dkt radio era..
tibe2 era mention yg result MUET kuar ari khamis!
dgn penuh keayuan aku landing time 2..
terus melompat dgr iklan 2!
siott giler arr..
terkejut..



ape lagi..
dengan superbnya aku bangun mengon9kan diri..
cewaaaaahhhh...
cek2 status fb,tgk2 member2 dkt bidor pun post status bgthu result MUET kuar khamis..
dengan penuh sibuk2 menyemak gak..
aku pun post gak konon2 nak mentionlaa..
hahahahaa..



rupa2nya kwn2 SEGAR aku x tau..
hahahaha..
dengan penuh debaran dan harapan..
aku pun setting time dgn Myn nak g ambik result..
konon2 xnak bgthu Anip dlula..
sbb nk ajak dia ari Rabu..



nak dijadikan kisah excited sgt nk g ambik result ari khamis...
teeeet teeett teeetttt..
nabila anta msg td setibanya aku dirumah miss zuera 2!


"weyh..result MUET da kuar..aku da cek td..on9 laa.. "
lebih kurang gitula msgnya..
xdela lgkap mane..
yg pnting2 jer aku ambik..
hahahahhaa..


dengan hancur luluhnya hati aku..
aku pun on9 la kejap usha result 2..
jeng jeng jeng !
ishhhh...
malaslah citer panjang2!
bukan ape..keyboard cc nie keras nak mampus..
penat nak menekannya..
as a conclusionnya!



KEPUTUSAN MUET AKU SEMAKIN BAIK!!



hahahaha..
aku bukan riak..
cume berbangga pda diri sendiri..
berbangga atas usaha aku sendiri selepas aku dikecewakan dlm perjuangan MUET 1st stand ari 2..
berbangga selepas puas menangis sbb frust..
frust sbb result sepupu aku lg baik time 2..
tp selepas aku berjanji pda diri sndiri, ibu abah n sepupu aku !
aku dpt gak lah result ok skit dri ari 2..
bak kate org,tahap selamat la kott...
hahahahahaha..
sekurang2nya aku x pyah bazir duit lg nk repeat..
walau x sehebat mane pun,aku x kisah laaa!
janji aku da capai target aku! 
hahahahahaha...



OK! 

da habis story tntg knapa aku happy gilak2 ari nie !
wlaupn penat berjalan,tp still merayap ke cc..
dgn hujan renyai2nya..
waahhh3..
mcm jauh sgt jer ccnya..
hahahahaha..



ok..
finish saje la di sini..
penat jari neyh..
keyboard x besh!
huhhhhhhh!
tggu saje la update untk esok kott sbb esok nak celebrate bersama myn n anip maybe..
;)
psss! : untk yg trsyg,janji nak bg Mercedes kan klau dpt MUET band 3??hahahaha
thanks coz supporting me darling! ;)







..THE END..




0 comments: